UTSYD DERNEĞİMİZİN SAHA GÖREVLİLERİMİZ'den GELEN K.KULE TIR GEÇİŞ ENGELLERİ ve ÇÖZÜM ÖNERİLERİ 31 Temmuz 2025, 00:12

Kapıkule Bulgar Türkiye Tır Geçiş Sorunlar ve Engelleri Yumağı
TR BG Giriş:Türkiye Tarafı
GTİ Giriş ve Çıkışla’rı Yetersiz Ve Ağır Aksak.
Çözümü:2 Giriş İki Çıkış Olmalı.Ciddiyetsiz Çaşıp Giriş ve Çıkışların.Sinsice Dert Yanarak Yavaşlaması’na Müsaade Edilmeme’li.Bu Aksaklık’tan Şikayetçi Olan Sürücülerimiz’in Ciddi Olarak Ele Alınacağı Bir Şikayet Çözüm Merci Olmalı.
Dozvola Sistemi Sürücülerimiz’in Yığılması Vakit Kaybetmesi ve Bazı Haksızlıkla’ra Uğramasına Sebep Oluyor.. Haksızlık’lar (Örneğin Birlik’te Geldiği Yabancı Bir Araç Şoförün’den. En Az 2-4 Saat Geç Sahayı Terk Etmesi’ne Sebep Oluyor..(Normal Zamanlar’da)
Çözümü: Dozvola Gibi Geçiş Belgelerini Dağıtan TİCARET Odası Sürücülerin Yüklediği ve Gümrük Yaptırdı’ğı Çıkış Gümrüklerin’de veya İstanbul’dan Kapı Kule İstikametin’de Bazı Noktalarda Verilmesi Gerekir..
Dozvola Sahasın’dan K.Kule Gümrük Sahasını Gereksiz Doldurmak Hem Sürücülerimizin Takograf Çalışma Saatlerini Boşu Boşuna Bitmesine Hem İzdiham Oluşturmak’ta İzdiham Sonucu’da Gereksiz Pikolojik Stres ve Sinir Gerilmeleri’ne Hem Aşırı Uykusuzluk Yorgunluğa Sebep Oluyor.Bu İzdiham Sonucu’da Normal Hayatların’da Saygılı Kibar Nazik Efendi Olan.
Sn Sürücülerimiz İstek Dışı Kontrol Dışı Gerginlikle’re Maruz vaya sebep oluyorlar.Kalıyor’lar.
Çözümü:Dozvola Sahasın’dan K.Kule Gümrük Sahası’na İhtiyaç Halin’de Araç Çağılması Tüm Bu Olumsuzlukları Giderecek’tir.
Neden İhtiyaç Fazlası Sürücü’lü Araç Çağırıp Sürücülerimi’zi Mağdur Ederler Bilinmez.?
K.Kule Gümrük Görevli Memurları Eminiz’ki Canla Başla Çalışıyor’lar.
Ancak
Bir Gerçek Var’ki Mesai Nöbet Değişim Süreleri 1 Saaten Az Olamıyor Sebebi ve Sorumluluğu Tüm Sürücülerimizi Düşündürüyor Kızdırıyor.
Yalnız Mesai Değişim Nöbetleri Olsa 24 Saat’ten 2 Saat Kaybeder Katlanırız
Ancak
Yemek Arası Paydosları’da Çok İlginç Tüm Giriş Çıkışlar Durduruluyor.
Yemek Arası Paydosları Yemeğe Giden Memur’un Yerine Gelmesi ve Geçiş İşlemlerini Devam Ettirmesi Gerekli.
Malesef’ki sanırız görevli memurlarımızın Yetersiz sayıda olması
Başka Bir Memur Tarafın’dan Aksatmadan Yürütülme’li.Yürütülmeli’ki “İhracaat İle Büyüyen ülkemiz” Bazı Yapısal ve Adetsel Garip Kişisel Alışkanlıklar Yüzün’den.
Memleketimiz Ekonomik Kayba Uğramasın.
Üreten Fabrikalarımız Çalışan İşçilerimiz İhracaat Yükünü Teslim Eden Tüccarımız İhracaat Malını Bekleyen Müşterimiz İhraacat Gelirleri İle Hesap Yapan Maliyemiz Hükümeti’miz Devletimiz İhracaat Yükünü Taşıyan Firma ve Cefakar Sürücülerimiz’in Tüm Bu Emek Umut ve Beklentileri Rant’abıl Düzgün İşlemeyen Düzeltilmesi İmkan ve Kabiliyeti Elimiz’de Olan bu Ağır Aksak Sistemimiz Yüzün’den.
Ekonomik Kayıp ve Bir Sürü Emek Para Umut’un Heba Olmasına Sebep Olmasın.
Lakin Zaman ve Emek Zayii’si Yüzün’den Kıta Avrupası Rakiplerimiz’in Karşısın’da Rekabet Gücümüz TIRPANLANI’yor.
Mülteciler Sınır ve Sınıra Giden Yollarda’ki Parkların Güvenliği Lakin Sınır Bölgelerin’de Sürücülerimiz’den Gizli ve Habersiz Araçlarımıza Binen Mülteciler Yüzün’den Sürücülerimiz Suçlanıyor Çeşitli Adli Vakalara Maruz Kalıyor’lar…( TABİİ ART NİYETLİ KİŞİLER HARİÇ)
TR BG Giriş:Bulgar Tarafı
Dar Tampon Alanında’ki Hemen İlk BG Giriş Mülteci Kontrol Memurları(ÇUBUKÇU’lar)
Gümrük Sahası’na Alınma’lı Gümrük İşlemleri Kantarın’da Araçlar Gümrük İşlem Noktaların’da Bekler’ken Çubukçu’lar Gerekli Kotrolleri Rahatlık’la Yapabilirler..
Gümrük Fiziki Kontrol Memurları Bir İzdiham’da Bunlar’dan.
Gideceği Aracını İleriye Alıp Aracın’dan İnerek Fiziki Kontrol Memuruna Mühür ve Evrak Kontrolü Yaptırma Çabsı ve Engeli İle Karşılaşı’yor.Eksik Engelleyi’ci ve Keyfi Bir İşlem.
Aslın’da Çok Basit’çe Sürücü İşlemlerini Yaptırır’ken Fiziki Muayene Memurları Aracın Bu Bekleme Süresi İçin’de.
Fiziki Mühür Kontrollerini Yapabilirler.Bu Kontroller Neticesin’de Daha Sıkı Kontrole Tabi Tutacakla’rı Araçların Sürücülerini Geçişleri Engellemiyecek Bir Yere Çekmesini Söyliyerek Gerekli Tüm Gümrük Konrollerini Yapabilir’ler.
Pasaport Polis Memurları Yetersiz Tek Pasaport Kontrol Memuru İle İzdihama Bir Sebep’te Burası
Pasaport Kontrol Noktaları Kesintisiz ve İki Ayrı Memur İle İki Ayri Nokta İle Çözülür.
Hemen Pasaport Kontrolun’dan Sonraki Manuel Gümrük Evrak Kontrol Memurları.
Gereksiz ve Kasıtlı İşlem Noktası
Dezenfekte ve Dezenfekte Ücret Ödeme Noktası
Dezenfekte’yi Araç Giderken Zaten Yapılıyor.Peki Ücreti Ödemek İçin Neden Her Noktada Araçlar Durdurulup Ayrı Ayrı İşlemler Yapılır..
Zaten Gümrük İşlemleri İçin Bekliyoruz Ya Beklerken Ücretler Ödenebilsin Ya’da Son Çıkış’ta 2 Ayrı Nokta ve 2 Ayrı Memur İle Ödensin.
Kısaca Özet Olarak Türkiye ve Bulgaristan Geçiş Engelleri…
ULUSLARARASI TIR VE AĞIR VASITA ŞOFÖRLERİ
SOSYAL YARDIMLAŞMA DAYANIŞMA DERNEĞİ
Adına Araştırma Nusret Demir
DIĞER DUYURULAR
-
SN ÜYELERİMİZ VE SİTEMİZİ ZİYARET EDEN MİSAFİRLERİMİZ RİCA ETSEK SAYFA HAKKIN'da GELİŞTİRMEMİZİ İSTEDİĞİNİZ İÇERİKLERDE KATILIMCI OLURMUSUNUZ
31 Temmuz 2025, 23:23 -
UTSYD ŞOFÖR ARKADAŞLARIN GÜVENECEĞİ BİR LİMAN
31 Temmuz 2025, 20:28 -
AĞIR VASITA ŞOFÖRLERİ ASĞARİ ÜCRETLE ÇALIŞTIRILAMAZ
31 Temmuz 2025, 02:22 -
Bir gün’de KaPIKULE’den çıkış yapan İHRACAAT Yüklü T.I.R Araçları’mız. TAHMİNİ YILLIK ÜLKEMİZ TÜRKİYE OLARAK NE KADAR HAKSIZ KAZANÇ KAYBIMIZ VAR
31 Temmuz 2025, 01:53 -
UTSYD DERNEĞİMİZİN SAHA GÖREVLİLERİMİZ'den GELEN K.KULE TIR GEÇİŞ ENGELLERİ ve ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
31 Temmuz 2025, 00:12 -
Uuslararası Tır ve Ağır Vasıta Şoförleri Sosyal Yardımlaşma Dayanışma Derneği TAVSİYE
25 Temmuz 2025, 18:20 -
UTSYD ÇATISI ALTIN'da BAĞIŞ BÖLÜMÜNÜ ZİYARET ETMENİZ DİLEĞİ İLE
24 Temmuz 2025, 23:25 -
Detaylı Talepler Fikirler Listesi Hazırlama Tavsiyelerinde Olalım
23 Temmuz 2025, 18:10 -
Yapı KOOPERATİFİ yapılanması fikri Projesi ile Karşınızda Olacağız.
22 Temmuz 2025, 23:59 -
https://a.toki.gov.tr/Projeler/sosyal-konut.html
22 Temmuz 2025, 23:02